خرید نوار تیپ درختان میوه و باغبانی
نوشته شده توسط : پارس زانوس

یکی از ویژگی‌های مهم نوار تیپ درختان میوه به عنوان نوعی لوله پلی اتیلن این است که دردسرهای آبیاری، زمان بندی، مصرف آب و زحمت نیروی انسانی را کاهش می‌دهد. به همین دلیل، باغدارها و باغبان‌ها به دنبال خرید این نوار آبیاری برای باغ‌های خودشان هستند. وقتی اولین بار نوار تیپ آبیاری وارد بازار شد، به اسم نوار آبیاری صیفی جات شناخته می‌شد. صیفی و سبزی کاران، به دنبال خرید این لوله پلی اتیلن پرکاربرد بودند. اما به مرور، برای باغ‌ها و نهال‌های تازه هم استفاده شد و کشاورزان از آن جواب گرفتند.


کاهش مصرف آب با نوار آبیاری

اولین مزیت نوار تیپ درختان میوه و کشاورزی در باغ، کاهش مصرف آب در کوتاه و طولانی مدت است. از لحظه ای که این روش آبیاری برای درختان به کار برود، مصرف آب به طور محسوسی پایین می‌آید. این موضوع به خصوص برای کشاورزانی که در شرایط سخت آب و هوایی کار می‌کنند، به کار می‌آید. این کشاورزان با حق آب و محدودیت‌های زمانی مواجه هستند و باید فکری به حال آب مصرفی خودشان بکنند.

نوار تیپ آبیاری با کاهش میزان آبیاری در در روی خاک، تمام نیاز یک درخت را تامین می‌کند، بدون این که اتلاف و اسراف آب به وجود بیاید. بنابراین می‌توانیم به سرعت، این میزان آبیاری را بالا ببریم و درختان بیشتری با همان مصرف آب سابق، پرورش بدهیم.

 

ادامه مطلب در خرید نوار تیپ درختان میوه و باغبانی

 

 

 

 

 

.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: